maandag 7 juli 2014

Veelgestelde Vragen E-visum Turkije

Veelgestelde Vragen E-visum Turkije



Is het mogelijk om een e-visum te annuleren?

Mocht u er dan nog niet uitkomen dan kunt u altijd even een berichtje aan ons sturen via de chat, of bellen, zodat wij u te woord kunnen staan en kunnen helpen bij het aanvragen van een e-visum.Wanneer er gegevens verkeerd zijn ingevuld, moet u een nieuw e-visum aanvragen.Wij kunnen uw e-visum maximaal drie maanden voor de aankomstdatum aanvragen.

Waarom kost een visum 24,95 euro?

Ik heb mijn e-visum vandaag aangevraagd, maar ik vraag me af wanneer ik dit document dan krijg.Wanneer de datum is ingevoerd dan is het visum vanaf deze datum 180 dagen geldig.Nee, voor mensen met de Nederlandse, of een andere Europese nationaliteit zijn er geen restricties wat betreft luchtvaartmaatschappij.Het gaat er om dat het visum in werking treedt op de datum die u opgeeft bij de aanvraag.Ook zit hierin de BTW en transactiekosten verwerkt.Wanneer u Turkije gaat betreden hoeft de datum die er op staat niet precies overeen te komen met de aankomstdatum.Als ik hier een e-visum aan ga vragen maakt het dan iets uit met welk vliegtuig we naar Turkije gaan?

Het e-visum is namelijk 180 dagen geldig en dan mag u meerdere malen het land bezoeken, maar u mag niet langer dan 90 dagen aaneengesloten in het land verblijven.Kunt u mij hierover informeren?

U kunt een betaling meteen voldoen met iDeal.Natuurlijk.Kunt u mij helpen als ik vragen heb bij het aanvragen van mijn e-visum?

Ik wil een e-visum aanvragen, maar wat heb ik dan allemaal nodig?

Wanneer dat zo is dan bewaren wij de gegevens maximaal 48 uur.Uw persoonsgegevens worden alleen gevraagd om de aanvraag voor het e-visum te doen.Nee, dat kan niet.U bent er dan zeker van dat de gegevens op uw e-visum kloppen.Het beste kunt u nu het systeem volgen en dan weet u zeker dat het goed komt.Daar dient u in het Engels uw aanvraag in te vullen en met creditcard te betalen.U krijgt uw e-visum dan binnen 24 toegezonden in de e-mail.Nee, dat kan niet en u kunt dan ook uw geld niet terugkrijgen.Het is voor u prettiger wanneer u in Turkije meteen het land kunt betreden en leuke dingen kunt doen in plaats van in de rij te staan om een visum aan te vragen.Werkwijze visum aanvragen hoe gaat dat?

Wat wordt er verstaan onder een e-visum?

Wij faciliteren uw aanvraag en zorgen ervoor dat u met iDEAL of Mister Cash kunt betalen.Zijn jullie de officiele Turkse website?

De kosten kunnen meteen voldaan worden met iDeal.De officiele site is te vinden op www.De gegevens worden verder op geen enkele manier gebruikt en worden ook niet doorverkocht aan derden of voor commercile doeleinden gebruikt.Bij een e-visum gaat het over een vervanging van het oude visum, dit kocht u vroeger als u in Turkije aankwam.Kan ik de gegevens die ik heb ingevuld bij de aanvraag voor het visum wijzigen?

Er zijn een aantal voorwaarden om in aanmerking te komen voor een e-visum: wanneer u de nationaliteit bezit van een van onderstaande landen dan komt u hiervoor in aanmerking en kunt u hier een e-visum aanvragen.De havenstad geeft u dan namelijk toegang.U moet in totaal 24,95 euro betalen wanneer u hier een e-visum aan gaat vragen.Ja, voor iedereen die naar Turkije gaat moet er een e-visum worden aangevraagd.Hoe kan ik contact opnemen als ik vragen heb?

De aanvraag wordt door ons meteen verwerkt nadat de betaling is voldaan.U mag wel meerdere keren het land betreden binnen de 180 dagen.Wanneer dit gebeurt kunt u bij een Turkse ambassade of consulaat uw visum aanvragen.U dient ten minste 24 uur voordat u vertrekt uw e-visum aan te vragen.Nee, dit kan niet.Kan mijn e-visum worden geweigerd en wat moet ik dan doen?

Wanneer u een e-visum aan wilt vragen dan moet u een paspoort of ID kaart bij de hand hebben en dit document moet minimaal zes maanden geldig zijn na aankomst in Turkije.

Wanneer moet ik betalen?

U moet wel weten dat u niet langer dan negentig dagen achtereen in Turkije kunt verblijven.Alles kan direct worden geregeld en daarom zijn wij ook goedkoper.Ja, dit kan zeker.De kosten van het visum bedragen 15 euro, daarnaast rekenen wij 9,95 servicekosten om uw aanvraag te controleren en verwerken.We gaan met het hele gezin naar Turkije, moet iedereen een e-visum aanvragen?

Daarna kunnen gegevens dus niet meer gewijzigd worden, omdat uw e-visum al wordt gemaakt.E-visums.U kunt een e-visum bij ons kopen voor 24,95 euro.U moet een geldig visum hebben en dat is gekoppeld aan uw paspoort of ID en deze gegevens moeten overeenkomen.Dat heeft te maken met de Turkse wetgeving.

Maar wij zouden het u aanraden om het een week te doen voordat u vertrekt, dan weet u zeker dat u het document op tijd heeft.Dan heeft u vaak een creditcard nodig.Het kan zijn dat het betalen niet lukt of dat u uw betaling annuleert.Daarom bieden wij u deze mogelijkheid, iDeal is veilig en snel en dan heeft u uw e-visum snel binnen.Daarna kunt u uw e-visum gebruiken wanneer u naar Turkije gaat.Kan ik met mijn e-visum vaker naar Turkije?

Ja, dat kan zeker.Ook voor kinderen die bij de ouders in het paspoort staan, dient appart een verzoek te worden ingediend.Wij zijn een intermediair.Is de aanvraag van een e-visum hier echt veilig?

Ik ben bezig met het e-visum, maar ik heb meerdere voornamen wat nu?

Het is uw eigen verantwoordelijkheid dat u de juiste gegevens invult en alles goed controleert voordat u een e-visum aan gaat vragen.Ja, dit mag.Laat desnoods iemand meekijken, zodat u zeker weet dat u overal de juiste informatie in heeft gevuld.Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

U kunt bij ons op een veilige en vertrouwde manier een e-visum aanvragen.Hoe kan ik contact opnemen als ik vragen heb?

U kunt niet naar Turkije, want u moet nu eerst uw e-visum veranderen.Wanneer uw aankomstdatum meer dan drie maanden in de toekomst ligt, vragen wij uw visum 3 maanden voor vertrek voor u aan.Kan ik de aankomstdatum van mijn e-visum veranderen?

U kunt betalen wanneer u de aanvraag heeft ingediend van uw e-visum.Wanneer de betaling binnen is, krijgt u uw e-visum toegestuurd via de e-mail.Dit is ook zo geregeld, daar hoeft u zich geen zorgen over te maken.Als u alles goed controleert en u houdt uw paspoort of ID bij de hand, dan kan er niet zoveel mis gaan.U kunt bij ons altijd een e-visum aanvragen.U gaat toch ook rustiger op vakantie wanneer uw visum al in orde is?

Ook wanneer de boot aanlegt bij een stad en u gaat daar naar toe dan is er geen e-visum nodig.Dat is toch voordeliger en gemakkelijker?

Het gaat in een moeite door, want dan heeft u alle gegevens bij de hand en daarna uw visa snel binnen.Wanneer kan ik een e-visum aanvragen?

Als u vakantieplannen heeft, dat kunt u dit nu alvast aanvragen wanneer u de aankomstdatum kent.U krijgt uw visum binnen 24 uur toegestuurd via de e-mail wanneer uw aankomstdatum binnen drie maanden is (90 dagen).U kunt hier betalen met iDeal en dan krijgt u binnen 24 uur uw e-visum in de mail binnen.Als u pas na die 180 dagen gaat dan moet u een nieuw e-visum aanvragen.Als uw e-visum is afgewezen dan krijgt u het bedrag teruggestort op uw rekening.Moet ik ook een e-visum aanvragen als ik op een cruiseschip Turkije betreed?

U dient alle gegevens in te vullen die op het paspoort of ID staan en dan kunt u voor het hele gezin de e-visums aanvragen.180 dagen geldig.U kunt meteen uw e-visum printen en bij uw reispapieren klaarleggen.Maar wij raden u aan om eerst de veelgestelde vragen door te nemen want de kans is groot dat uw vraag hier al wordt beantwoord.U kunt hier zelf binnen enkele minuten een e-visum aanvragen en daarna maken wij het voor u in orde.Bijzondere persoonsgegevens (paspoortnummer, uitgiftedatum, vervaldatum) worden 72 uur na uitgifte van het visum verwijderd.Op welke tijden kan ik een e-visum aanvragen?

Ik heb door de haast andere gegevens ingevuld bij de aanvraag van het visum dan er op mijn paspoort of identiteitskaart vermeld staan, kan ik dat veranderen of wat nu?

U bent zelf verantwoordelijk voor het invullen van de juiste informatie.U heeft uw e-visum binnen 24 uur in de e-mail.U dient alle voornamen in te vullen in het veld "voornamen".10 april moet u, voordat u naar Turkije gaat, een visum kopen via internet.U kunt de gegevens invullen en dan wordt u doorgeschakeld naar het betaalsysteem.U kunt contact opnemen via de chat (rechtsonder in beeld) of per telefoon: Mag ik een e-visum aanvragen voor mijn man en kinderen?

Een visum kunt u bij ons aanvragen en dat kost u 24,95 euro.U kunt van alle personen een e-visum printen en dan bij uw reispapieren leggen, waardoor u deze documenten niet zult vergeten!Het aanvragen is echter niet moeilijk en het wijst zichzelf.U moet dan een nieuw e-visum aanvragen en wij kunnen de kosten niet vergoeden.Wanneer u op de boot blijft heeft u geen e-visum nodig.Wij vragen voor u een officieel visum aan.Als uw e-visum is geleverd dan bewaren wij uw gegevens tot de datum waarop uw e-visum ingaat.Krijgt iedereen een e-visum?

Dit is voor u extra voordelig want wanneer het vliegtuig is geland hoeft u niet meer in de rij te staan.Het kan zijn dat uw nationaliteit er niet tussen staat, dan raden wij u aan als u toch een e-visum aan wilt vragen om contact op te nemen met de Turkse ambassade.Bekijk ook de uitleg die u krijgt wanneer u op het veld "voornamen" klikt.Onderstaande nationaliteiten kunnen bij ons direct een e-visum aanvragen: Belgische Nederlandse Geldt de datum die op mijn e-visum staat als aankomstdatum?

Ik heb de e-visum aanvraag verkeerd ingevuld wat nu?

Wanneer er buiten de stad aan wordt gelegd heeft u wel een e-visum nodig.Daarom kunt u hier nu een e-visum aanvragen wanneer u naar

Turkije gaat en uw aankomstdatum bekend is.Mijn e-visum is afgewezen, maar ik heb al betaald wat nu?

U kunt dan meteen via iDeal betalen en dan wordt uw e-visum geregeld.

Hoeveel moet ik betalen voor een e-visum in Turkije?

Waarom zou ik hier een visumaanvraag doen, zijn er extra voordelen?

Tussen de voornamen dient u een spatie te typen.Als u wilt dat wij uw gegevens verwijderen dan is dat mogelijk en dan kunt u hier een verzoek voor indienen.Uw vakantie kan meteen beginnen want u heeft al een visum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten