maandag 18 augustus 2014

Visum Turkije Van Tevoren Kopen E-visa

Reizigers kunnen ook via onze website een visum aanvragen, het visum wordt dan gemaild en desgewenst per post opgestuurd.Vakantiegangers die naar Turkije gaan kunnen vanaf 1 november 2014 geen visum kopen bij aankomst op de vliegvelden van Turkije.Aanvankelijk wilde Turkije vanaf 10 april dit jaar al deze maatregel invoeren, maar stelde dit na protesten van vakantiegangers uit visum Turkije van tevoren kopen.

Wie nu nog op vakantie gaat naar Turkije, ziet naast een rij voor de paspoortcontrole, ook nog een rij voor mensen die een visum moeten kopen.Toeristen moeten dan vooraf via internet een visum aanvragen.Turkije wil volgend jaar af van de lange rijen en wil besparen op personeel.

Uw e-visum wordt door Turkije niet teruggenomen.



Wat heb ik nodig voor de aanvraag van een e-visum?

Wanneer u voor 21:00 uur het aanvraagformulier invult, ontvangt u nog dezelfde dag uw visum per mail.Dit kan een paspoort zijn, of een Europese ID-kaart.Het grote voordeel van een e-visum is de tijd die ermee bespaard kan worden.

Ook indien u voor 21:00 uw aanvraagformulier opstuurt, ontvangt u nog dezelfde dag uw visum per mail.Wanneer uw reizen binnen deze zes maanden vallen hoeft u slechts 1 keer een visum aan te vragen.Met 22,50 bieden wij het visum zelfs goedkoper aan dan op de luchthaven!U mag echter niet meer dan 90 dagen aaneengesloten in Turkije blijven.

Het is dus niet erg als u later Turkije binnenkomt dan op uw visum is aangegeven.

Beyazit Tower in Turkije
Wat moet ik doen als de gegevens in mijn paspoort anders zijn dan de gegevens op het e-visum?

Daarom is het van groot belang dat u de juiste gegevens verstrekt.In Turkije kost het visum 25,-.Het e-visum kan worden aangevraagd door middel van het invullen van een formulier op onze website en een betaling met iDeal.Wanneer u met een cruise aanlegt in Turkije en daar korter dan 72 uur blijft, dan mag u als toerist zonder e-visum Turkije bezoeken.Door het visum online aan te vragen is het niet meer nodig om lang in de rij te staan op de luchthaven van Turkije.Maakt het uit met welke luchtvaartmaatschappij ik vlieg?

Cennet Adasi (Heaven Island) in Turkije - Marmaris
Veelgestelde vragen over e-visum Turkije Wat is een e-visum?

Gedurende deze hele periode heeft u toegang tot Turkije.Daarvoor mag u onbeperkt Turkije in en uit reizen.Kan ik geen visum kopen in Turkije?

Heb ik een e-visum nodig wanneer ik op een cruiseschip verblijf aan de kust van Turkije?

Moet ik Turkije echt in gaan op de datum die op mijn e-visum staat?

Is het visum van Visumland het officile visum?U krijgt dus geen geld terug.Een e-visum kan niet meer worden aangepast.Wat zijn de voordelen van een e-visum?

Ook in het weekend.

Een visum kunt u tot november 2014 nog kopen op de Turkse luchthaven.U kunt op het e-visum 180 dagen onbeperkt Turkije in en uit reizen.

Wat moet ik doen als ik morgen vertrek en nog geen e-visum heb?

Wanneer de datum waarop u Turkije binnen gaat niet klopt, bijvoorbeeld omdat u ticket is gewijzigd, dan heeft u geen nieuw e-visum nodig.Wij leveren het officile e-visum voor Turkije.Na november 2014 kunt u alleen met een e-visum nog het land in en zult u deze dus online aan moeten schaffen.U staat dan wel in de rij en u betaalt dan een hogere prijs dan via deze website.

Dus ook als u bijvoorbeeld in de meivakantie, de zomervakantie en de herfstvakantie naar Turkije wilt gaan!Indien u morgen al vertrekt kunnen wij ervoor zorgen dat u e-visum op tijd geregeld is.Het e-visum is een alternatief voor het normale visum welke in het verleden op de luchthaven zelf kon worden gekocht.Ieder kind moet een eigen e-visum aanvragen, ook de kinderen die op het reisdocument van de ouders staan.

Wanneer ontvang ik mijn e-visum?
Ja, dit visum is het officile en enige visum dat een toerist voor een vakantie naar Turkije nodig heeft.

Krijg ik geld terug wanneer ik mijn e-visum niet gebruik?

Een e-visum is een officieel document dat u toestemming geeft om Turkije binnen te gaan, maar ook om binnen Turkije te kunnen reizen.

Moet ik voor iedereen apart een e-visum aanvragen?

In de meeste gevallen ontvangt u uw visum enkele uren na de aanvraag in uw mail.Wanneer de gegevens op uw e-visum niet overeen komen met uw reisdocument, dan moet u een nieuw e-visum aanvragen.

Wij bieden ook mensen zonder creditcard de gelegenheid om een visum vooraf te regelen.Het maakt het niet uit met welke luchtvaartmaatschappij u naar Turkije vliegt.Dat geldt ook voor kinderen.

Hoeveel kost het e-visum?

Het visum is 180 dagen geldig.Om een e-visum aan te vragen heeft u een geldig reisdocument nodig.Ja, elke persoon die reist naar Turkije moet een eigen e-visum aanvragen en bij zich dragen.De periode waarin uw visum geldig is, staat op uw visum.

Een visum is persoonlijk.U hoeft dan geen e-visum aan te vragen.Deze moet nog minimaal zes maanden geldig zijn op de dag dat uw visum in gaat.

3 opmerkingen: